Perfumy unisex – uniwersalne dla niej i dla niego

Wybierając się do perfumerii często kierujemy się w stronę półek, z typowo damskimi bądź męskimi zapachami . Zarówno w perfumeriach internetowych jak i stacjonarnych wybór zapachów jest ogromny. Utarło się, że kobiety chętniej korzystają ze słodszych, delikatniejszych i bardziej orzeźwiających perfum. Mężczyznom jednak bardziej przypadają do gustu zapachy wyraziste, mocne i bardziej esencjonalne. Powoli jednak schemat ten coraz częściej jest łamany zarówno przez facetów jak i panie. Nie zwracamy uwagi na podział a kierujemy się własnym gustem i upodobaniami. Dzisiejsze społeczeństwo jest bardziej otwarte w kwestiach tożsamości płciowej i odchodzi od stereotypowego myślenia na temat damskich i męskich atrybutów. Dla takich właśnie osób, producenci zdecydowali się stworzyć zapachy unisex.

Zalety perfum unisex

Warto zaznaczyć, że podział na perfumy damskie i męskie powstał dopiero w XIX wieku. W przeszłości ludzie wytwarzali perfumy, które nie były dedykowane oraz przypisane określonej płci. Obecnie podział ten ma na celu jak najlepsze dopasowanie woni i zapachu do określonej grupy odbiorców.

Stworzenie zapachu, który sprawdzi się dobrze zarówno w przypadku kobiet i mężczyzny to nie lada wyzwania. Producenci musieli dołożyć wszelkich starań by zapach przypadł do gustu obu płciom. Perfumy unisex są na tyle uniwersalne, że spodobają zarówno kobiecie jak i mężczyźnie. Z tego względu idealnie sprawdzą się jako prezent. To także dobre rozwiązanie dla par, które mają podobne upodobania w kwestii perfum i dzięki temu mogą korzystać z jednego flakonika.

Zarówno w perfumeriach internetowych jak i stacjonarnych dostępna jest spora oferta zapachów unisex. Wybierając zakupy online warto wcześniej poszperać trochę w sieci i poczytać co nieco na temat danego sklepu internetowego. Kluczowym wyznacznikiem powinny być dla nas opinie innych klientów – im więcej pozytywnych komentarzy, tym większe prawdopodobieństwo, że transakcja przebiegnie pomyślnie a my w pełni będziemy zadowoleni z zakupów.